Man kan ju trycka enskilda böcker också. Här en länk till en nisse som gjorde så. Längre ner finns en länk till en pdf som listar företag/sajter som trycker din bok.
En bokföljetong i bloggform om livet på och kring ett callcenter. Det resignerade ärkesvinet Mats Olsson tar dig genom den ruttnande, stinkande skiten som är den outsourcade kundtjänsten, supporten och callcentervärlden idag.
Eftersom det är en bok rekommenderar jag starkt att du börjar från början genom att klicka på en "Första inlägget"-länk.
Uppdateras (vanligtvis) varje måndag och torsdag.
27 år gammal historie- och dataspelsintresserad norrländsk nörd som alldeles för frivilligt blivit Fjollträskare på heltid. Support från 2001 till 2006, nu IT-ansvarig, med mer support. Puh.
Kontakta mig på:
Mail: vonadler@sko.miun.se
MSN: vonadler@hotmail.com
ICQ: 20936057
5 Kommentarer:
Då håller vi tummarna för att man kan inhandla årets julklapp om 3 månader då.
By
matuta, at 25 september, 2009 10:54
Ser fram emot att höra vad du får för respons
By
Tonni, at 27 september, 2009 22:09
Bloggen är i högsta grad aktuell
http://www.e24.se/pengar24/dinarattigheter/konsumentratt/artikel_1650949.e24
By
Anonym, at 04 november, 2009 13:14
Skicka till W&W nu direkt, skadar aldrig att ha många tentakler ute och säga "nej" till den lägst bjudande ;)
By
Zelest Fall, at 09 november, 2009 17:55
Man kan ju trycka enskilda böcker också. Här en länk till en nisse som gjorde så. Längre ner finns en länk till en pdf som listar företag/sajter som trycker din bok.
http://www.idg.se/2.1085/1.264093/sa-blev-min-blogg-en-bok
Det blir kanske lite mer ekonomiskt vågspel och bökigare med distributionen än om ett förlag åtar sig allt, men du har mer frihet och möjligheter.
By
Joakim, at 16 november, 2009 09:51
Skicka en kommentar
<< Home