Contactcenter

12 maj, 2009

Det närmar sig. Långsamt, men ändå

Ja, vad ska man säga? Det har gått fyra och ett halvt år sedan jag började skriva boken och det är fanimig dags att det händer något.

Jag har avslutat min egna tredje korrläsning och fått hela boken ordentligt korrläst av en god vän. Min ordinarie korrläsare har gått igenom allt till och med kapitel 13. Jag har att införa vännens förslag, kanske en liten editering med mer episoder med Bengt och ordinarie korrläsarens förslag från och med kapitel 6 (resten är redan fixat).

Vill göra ett ryck nu och skicka det till en förläggare och sedan börja skriva på uppföljaren. Den kommer naturligtvis här.

Etiketter:

4 Kommentarer:

  • Do it! Har läst denna bibel 3 gånger nu. Ska precis börja på min fjärde runda. Lika bra varje gång!

    By Anonymous Daniel, at 13 maj, 2009 14:15  

  • Yes! Det händer något. Bra.

    Firar det med en starnobro eller hur fan det nu stavas...

    By Anonymous strukt, at 13 maj, 2009 14:38  

  • Ja, nu har vi väntat länge nog. Bok FTW!

    By Anonymous Anonym, at 25 maj, 2009 21:38  

  • Go Adler go....självklart vill jag ha ett signerat exemplar :-)

    Dala

    By Anonymous Anonym, at 03 juni, 2009 08:02  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se