Contactcenter

26 maj, 2007

Lite nyheter

En vecka i Schweiz utan någon chatklient och uselt Internet har låtit mig skriva en hel del (vilket ni kanske märkt) - och framförallt strukturera upp fortsättningen. Många små textsnuttar som refuserats i andra kapitel har sorterats ut på de sex kapitel till det blir.

Sista avsnittet på kapitel 12 kommer på måndag och jag har skrivit en bit in på kapitel 13 - där det kommer att hända en hel del. Det är mycket kvar att skriva, men slutet är i sikte, och det inspirerar. Det är möjligt att jag höjer takten lite - eller skulle ni föredra längre poster två gånger i veckan framför normala tre eller fyra gånger i veckan?

Jag ska sätta mig ner och kategorisera inläggen också, nu när det är migrerat till nya blogger.

För den nyfikne är titlarna på de sex kommande kapitlen:
Kapitel 13 - Firmafest
Kapitel 14 - Lönehelg
Kapitel 15 - Extrajobb
Kapitel 16 - Merförsäljning och interninbillning
Kapitel 17 - Facklig verksamhet
Kapitel 18 - Slutet

Vi ses på måndag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

  • Jag skulle nog föredra fler inlägg i veckan. Men lägg upp det på det sätt som passar dig bäst, som ger bäst innehåll =)

    By Anonymous Anonym, at 26 maj, 2007 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se