Contactcenter

04 februari, 2007

Man är b-kändis!

Ett stort tack till Sture som på puben kom fram och ville skaka min hand för att han känt igen mig och har läst hela bloggen från början och tydligen vet ALLT om mina förkylningar. Du försvann iväg fort med familjen, men det var roligt att träffa dig. §:c)

Det var roligt att bli igenkänd, även om jag plötsligt känner mig som värsta b-kändisen från någon dum dokusåpa. Jag blev inspirerad i alla fall, så strax kommer torsdagens inlägg som inte blev av i veckan, och så blir det ytterligare ett imorgon. Tacka Sture ni som saknat Contactcenter.

Adler

Etiketter:

1 Kommentarer:

  • Hej! Det var ett fantastiskt ögonblick i mitt liv oxå, att få möta en äkta Blogghjälte på riktigt!
    Lycka till med nya lyan så ses vi kanske nästa gång på den lilla italienska syltan ;-)
    mvh.
    Sture

    By Anonymous Anonym, at 28 februari, 2007 00:19  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se